Bijna weg - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lotte Veerman - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Lotte Veerman - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Lotte Veerman

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Augustus 2014 | Nederland, Almere Stad

Hee Iedereen.
Het komt nu toch wel erg dichtbij. Ik vertrek al bijna naar Kameroen. Maandag is het al zo ver. Ik heb er ontzettend veel zin in! Ik ga eerst samen met Elke een maand rondreizen en 1 september zal ik in Banga Bakundu beginnen aan mijn stage.
Ik weet niet hoe vaak ik de mogelijkheid heb iets op dit blog te plaatsen, maar ik zal me best doen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Kameroen.

Groetjes Lotte

  • 01 Augustus 2014 - 12:15

    Leonie:

    Lotte!
    je blog is Online!
    Zoals beloofd, plaats ik nu natuurlijk meteen een berichtje!!
    dus... :) tot morgen! Jeej nog even in Amsterdam!
    Liefs

  • 01 Augustus 2014 - 15:23

    Annemiek:

    Lotte,
    Spannend, het is al weer bijna zover. Ik ga je volgen. Heel veel plezier en succes.
    Annemiek

  • 01 Augustus 2014 - 16:18

    FenA:

    goede reis en veel plezier!

  • 01 Augustus 2014 - 19:40

    Els Veerman:

    goede reis en ik hoop snel weer iets van je te horen. je bent een kei!!! oma

  • 03 Augustus 2014 - 10:47

    Krista:

    Hi globetrotter,
    Leuk om je verhalen te lezen, heel veel plezier en geniet!
    Groetjes Krista (&Joost)

  • 12 Augustus 2014 - 13:26

    Annemiek:

    Hoi Lotte,
    Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Jullie zijn nu aan het trekken en hebben vakantie, maar hoe gaat het met jullie? Hopelijk ben je gauw in de gelegenheid om iets op de site te zetten.
    Geniet van jullie reis.
    Annemiek

  • 15 Augustus 2014 - 10:48

    Suzanne :

    Hoi Lotte,
    je bent alweer bijna twee weken weg.
    Nog veel plezier met het reizen.
    En ik ben benieuwd naar je verhalen.
    groetjes suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Kameroen!

Stage lopen bij 'give milk, stop aids'.

Recente Reisverslagen:

13 November 2014

visum regelen en dansen in een video clip

21 Oktober 2014

Rural Womens day

27 September 2014

condoom demonstratie

17 September 2014

Banga Bakundu

28 Augustus 2014

Kribi
Lotte

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 37091

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 11 December 2014

Kameroen!

15 Januari 2011 - 16 Juli 2011

Kenia

Landen bezocht: